Geschiedenis

1996: Scouting in Retie is een feit! De allereerste vergadering ging door op ’t Schijf, waarna we door toenemende groei verhuisden naar De Linde om uiteindelijk voorgoed te settelen op de Hodonk. Intussen telt onze groep meer dan 150 toffe leden en leiding! De Scouts en Gidsen van Retie is een gemengde scoutsgroep, gelegen in het District Mol, in Gouw Kempen. De groep is lid van de Scouts en Gidsen Vlaanderen.

Missie

Bij Scouts en Gidsen Retie willen we het beste van verschillende werelden combineren. Jarenlange ervaring met jeugdig enthousiasme, culturen met verschillende visies en vernieuwing combineren we met betrouwbaarheid. Zo creëren we een unieke mix die de basis vormt van een sterke groep. We delen allen onze passie voor onze scouts en haar waarden. We moedigen onze leden en leiding aan om creatief te denken, te handelen en te reageren zodat ze kunnen doorgroeien. Wij geloven dat iedereen kan groeien en wil doorgroeien en dat die mensen de ziel creëren van een succesvolle scoutsgroep.

Klik hier om de terugbetalingsformulieren van verschilende ziekenfondsen te downloaden!

Rekeningnummer

VVKSM Scouts en Gidsen Sint-Martinus Retie