Startdag (info + eerste activiteit)!

Datum:
16/09/2018 - 12:30 tot 18:00

Klik "lees meer" om de volledig tekst te bekijken en geen info te missen over onze fantastische startdag!

Hoera! Het nieuwe scoutsjaar is weer daar! Zondag 16 september vliegen we er meteen goed in, geen saaie inschrijvingen meer zoals andere jaren maar wel een heus infomoment en direct onze eerste activiteit! Van 12u30 tot 18u kan u bij ons terecht met al je vragen over onze groep en scouting in het algemeen. Van 14u tot 17u vliegen we er direct in met onze eerste activiteit. Iedereen is vrijblijvend welkom om eens te komen proberen! Place to be: Hodonk 11.

Wanneer je thuis nog scoutskledij hebt liggen waar je vanaf wil, mag je steeds contact opnemen met stamouders@scoutsretie.beZij zullen graag deze spullen van jullie overnemen/overkopen voor hun tweedehandskledijverkoop, eveneens op 16 september.